Friday, June 12, 2015

Suvitaja Tallinnas


Eile (11.06) oli üks tore päev. Tegelikult oli eile viisa intervjuu aeg. Sain enne ka Eesti poolse koordinaatoriga kokku - mõned õpetussõnad tema poolt ja asjalikud nõuanded samuti kõrva taha pandud. 

Viisa intervjuu läks veidi aia taha - süsteem kräshis täiega kokku ja täpselt siis, kui minu viisaavaldus lahti oli. Mis tähendas seda, et süsteem pani mu ankeedi 24h lukku ja kuna ma täna (12.06) pean juba NAKis Võrus olema, siis ei sobinud ka ööbimise variant - seega tuleb järgmine nädal veel kord Tallinnasse minna. Aga, mis mul selle vastu küll olla saab, ju oli nii ette nähtud, et nii läheb. :)

Ma ei ütleks, et Tallinnas käik väga mööda külge maha jooksnud oleks. Sai tuttavatega kokku, vajalikud poetuurid tehtud, peaaegu. Mõned asjad on ikka puudu - USA adapter tuleb välja otsida ja veidi suveniiri nänni, mida kaasa võtta programmi.

Minu jaoks kõige keerulisem on pakkida võimalikult vähe asju kaasa - kõike läheb ju vaja. Lisaks, ega ju USAs ei ole ühtegi poodi, kui midagi peaks vaja minema. #absurd. Tegelikult vastupidi, kui midagi vaja on, siis saab ju poes ära käia. Ja nagu eilne tarkuse tera tuli - oleme USAs suviste allahindluste ajal - I wish myself good luck! (Ma soovin endale palju edu!). 

Mingi päev hakkan pakkimist harjutama. Mingisuguse nimekirja peaks vist välja mõtlema, et mida kindlasti vaja on. Vahepeal vaatan ilmateadet, et mida need kraadid seal näitavad - mõnusalt soe, selline 25-30+ kraadi sooja. Järelikult tuleb vaadata programmi, et mis ette nähtud on ja siis selle järgi pakkida - võimalikult kergelt, et mitte võtta kaasa üleliigseid asju.

Tegelikult on nii vähe õnneks vaja. Ainult ühte suveülikooli programmi, mis annab nii-nii palju suvele ja haridusele juurde. Väärtuslik värk, ma arvan! Ma usun, et võin veidi uhkust tunda küll. 

No comments:

Post a Comment