Sunday, July 6, 2014

Fideuà


Ma käisin laupäeval ehk siis tänaseks juba eile (05.07) esimest korda ise või siis üksi poes. Päris imelik kogemus. Mitte halvas mõttes, aga kui ikka Hispaania vanurid sinu poole pöörduvad, et neile oliiviõli soovitaks - jah, küsimusest veel sain aru, aga seletada ikka ei oska ju - kõige lihtsam variant läks käiku: "Sorry, I don't speak spanish!"

Ja mere ääres käisime koos laste ja perega ning lisaks oli ka Alba.






Rahvast oli meeletult palju, no ikka meeletult palju. Ma polegi enne nii rahvastatud rannas käinud - isegi Pärnu rannas ei ole nii palju rahvast olnud - üllatav minu jaoks. Aga eks ilm oli ka kuum. Poisid ehitasid liivalosse, vahepeal sain ka aidata - teokarp lasti kuninganna lossi peale panna. Vesi, okei merevesi, on siin ikka päris soolane, tunduvalt suurema soolsuse astmega kui Eestis.. Tegelikult on see loogiline, aga siiski, vajas mainimist. 

Lõunasöögiks tegi Gaby Fideuàd, lihtsalt reaalselt hea. Pidi uuesti tegema siin mingi aeg, siis lubas selgeks õpetada, seega kui Eestisse saabun, siis tuleb üks mereandide õhtu! Veidi keeruline võib teha olla, kuna Eestis värskeid mereande nii vabalt kätte vist saada ei ole, aga kes teab, võib-olla siiski on - pole enne uurinud, seega tõesti ei tea.

Õhtul läksid laste vanemad pulma, seega ma jäin lastega. Mängisime võrkpalli ja on täiesti reaalne, et ma mõned mängud võitsin, seega päris oskamatu ei ole. Eelmises postituses mainisin ühte numbrite mängu. Reaalselt tobe mäng on, peab nii palju mõtlema ja seoseid leidma ja ma ei tea mida kõike veel tegema. 


Mängu nimi on Rummikub. Esimene kord on täielik harjutamine, mõistus oli liiga erroris, et toimida ja kui siis läks lahti, siis teise mängu ma võitsin. Ei tasu Marci absoluutselt alahinnata, oma vanuse kohta on ta ikka meeletult tark ja oskab väga hästi mängida ning teab, mis nippe kasutada, et teisele pähe teha. Kuid üks kord peab mul ka vedama - algaja õnn ehk? - aga ma sain ühe võidu vähemalt!


No comments:

Post a Comment