Tuesday, July 15, 2014

Vahest tuleb astuda ühe sammu asemel kaks


Ilmselgelt ei ole mõtet iga päev kirjutada, kuidas ma lastega mere või basseini ääres pool/ terve päeva olin. Kahju hakkab kodustest, kellel ehk ei ole nii palju päikest ja sooja ilma, kui mul hetkel seda on.

Aga siiski eile (14.07). Hommikul tegin kiire aaretejahi, merekarpide otsimise näol. Toimis väga kenasti, ei olnudki seda moss-moss nägu ehk läbi läks. Seejärel läksime randa. Carlos kardab vetikaid ja reaalne takjas oli - ei olnud nõus jalgu vees maha panema ja nii ma siis olin temaga seal. Huvitav oli samal ajal ka palli mängida. Mina ei tea, kas keegi veel on näinud lillat last. Reaalselt, ma ehmatasin ära lausa - lilla, sinakas lilla. Ma ei kujuta ette, mis teema sellega on .. ehk päikesest või kreemist. Ei tea. Ühel hetkel saab ikka mererannast kõrini ja siis on tipa-tapa basseini äärde. Ikka väga mugav.

Õhtul käisime tiiru Valencias. Ma sain oma pead vanalinna ja poode avastada. Uus lemmikpood tuli igatahes - Bershka. Aga nagu ma aru sain, siis pidi see olema üks väga popp pood, eriti veel siis, kui soodusmüügid ja asjad on. Eile õhtu poodide osas oli suht hullumeelne - inimesi oli nii palju, soodusmüüke oli veel rohkem. Igale poole ei jõudnud, aga veidi sai uuritud küll. Eriti edumeelne oli minu meelest siiski see, et ma tulin Hispaaniasse šoppama ja esimese asjana läksin teada tuntud H&M'i - ilmselgelt kõige kindlam koht, kuhu minna, tean, mida saab ja kas hind on reaalne või mitte.










Mind nii üllatas rongijaam (viimane pilt). Nii ilus ja samas on selline mõnus atmosfäär. Teine asi, mis Valencias tahab järgi uurimist ja ka vaatamist - pullivõitlus. Igati iseloomulik Hispaaniale. Pole küll 100% fänn, aga ära tahaks näha siiski. Varsti läheb plaane liiga paljuks, ei jõuagi kõike ära teha.

Õhtusöögi tegime McDonaldsis. Mina aru ei saa, mis Mäki inimestel siin viga on. Hinnad on nii ligi 2 euri kallimad ja minu lemmikeinest Royalist on tehtud veel eriväljaanne Royal Deluxe, mis ei ole üldse nii hea, kui tunduda võib. Aga üleüldiselt nagu Mäkk ikka.

Kuidas üks venelane kõigile venelastele mainet kujundab: sellel ajal, kui me sõime, tatsas üks venelane uskest sisse ja hakkas nõudma, et tema enne ära ei lähe, kui süüa ei saa - temal raha ei ole, aga süüa tahab ja enne ära ei lähe, kui süüa ei saa. Eks siis anti mingisugune burks. Ja siis mees jalutas lihtsalt minema. Töötajad kutsusid politsei ja edasi ei teagi, sest mees hääletas Valencia poole. 

Täna oli hommikul väike aardejaht ning peale seda randa. Rannas nägin ma täna ka seda lillakat poissi. Üsna kõhe on, kui silm jälle peale satub. Peale randa läksime laste teise vanaema juurde. Nende majal on suur suur bassein. Ülimahe!




Laste vanavanemad on ka mega toredad. Vanaema nimi on Tere - nagu eesti keeles tere. Hea lihtne meelde jätta. Tere muretses siis hispaania-inglise keele sõnaraamatu, et saaks minuga suhelda, kui millestki keegi midagi aru ei saa. Väga armas igatahes temast. Nautisime basseini mõnusid ning siis sõime kogu perega ka lõunat seal. Kõht sai kenasti täis ja rohkem veel. 

Igatahes nägin siis enamvähem esimest korda kohalikku ilueedit. Ikka no nii pruun, kui pruun olla saab. Ja kuidas ta kogu aeg kreemitas. Korralik komplekt.

Vanavanemad on alati ägedad. Ja minu vanaisal on täna 74. sünnipäev! Ma hommikul tegin plaanid valmis, et õhtul helistan. Hea, et emps meelde tuletas, muidu oleks puhta meelest läinud. Nii hea oli vanaemaga paar sõna telefoni teel vahetada. Super! Natuke kurb ka, kui teisel pool küsitakse, et kas juba kodus või öeldakse, et meie ootame sind koju. Silma tegi märjaks. Tõesti hea tunne! Varsti-varsti vanaema ja vanaisa! 








Õhtune Cullera on lihtsalt mu lemmik. Selline hämar on väga eht. Mõnusa tunde jätab jalutamine - rahulolu ja vaikus, mõtted. Tuleb tihe ja kiire nädal (meri ja rand, bassein) ning nädalalõpp on pidude rohke - Marc saab 21. juulil 7-aastaseks! Sugulase ja sõbrad, kõik on tulemas.. Saab uhke olema.

No comments:

Post a Comment