Wednesday, July 9, 2014

Mul oli pealkiri, aga enam ei ole


Jah, soojad ilmad mõjuvad niimodi. Tuleb hea idee ja siis sama kiirelt kaob ära ka, mina ei tea, mis teema sellega on. Aga heade ideedega on nii, et neid võib olla, aga kui teema on läbivalt sama, siis tüütab lõpuks ära. Seega täna sai teistkorda tehtud poistele aaretejahti - jah, ma saan aru, et neile meeldib, kuid siiski, rohkem nad seda selle nädala jooksul ei saa. Kindel värk, muidu pole järgmine nädal huvitav. Seega homseks ma mõtlesin midagi sellist välja, kus lipikutele on kirjutatud ingliskeelne sõna ja nemad peavad selle majas/õues ülesse otsima ja iga kord, kui nad õigesti arvavad, saavad uue sildi ja viimase sildi juures on siis see nn aare - ehk toimib, ei tea veel, homme katsetame. :)

Päevad hakkavad aina kiiremini minema või mulle ainult tundub nii. Täna mängisime ja äkki oli kell juba 11 läbi. Käisime basseini ääres ja tagasi tulles oli kell juba peaaegu lõuna, seega supp podisema ja ei olnudki muud. Ning enne kahte olid laste vanemad ka kodus ja sai randa minna. Poisid on tublid, Marc katsetab küll mõnuga ja eks pirtsutab nii palju kui võimalik, aga vähe kindlam hääle toon ja asi toimib jälle.







Ja see raamat! No nii mõnus ja kaasahaarav. Hommikul alustasin ja imestasin, et nii palju meeldib. Tavaliselt raamatud ei ole, kes teab kui palju mu lemmikud, aga selle raamatu ma läbi loen. Aitäh, Liis!

Mis mulle rannas kõige rohkem üllatavana tuli oli see, et tegelikult on siin nt eraldi mõeldud ka invaliididele, kes rannas liiva sees muidu käia ei saaks. Lisaks on seal spets inimene, kes neid aitab ja kes nendega tegeleb + neile on sinna toodud ka suured kärud vms asjad, millega saab veel vette ka minna. Minu meelest päris mõnus, mõeldakse kõigile vähemalt.


Ning mis mulle meeletult meeldib - mööda randa jalutada, edasi-tagasi-edasi-tagasi. Päevas tunnike natuke peale, aga mõnus on. Täna oli eriti mahe olukord minu arust. Jalutasin oma rannariba pidi ja kui asjadeni lõpuks jõudsin, võtsin oma hetkel loetava raamatu kätte ja silma jäi üks seltskond. Üks tegi seal GoProga pilte - ägedad päikeseprillid olid, tundus selline mõnus perekonnaga rannas käik. No äge, mõnus olemine. Jube tuuline oli täna rannas - kõik kohad olid liiva täis - silmad, nina, suu. Kauaks seega ei jäänud. Käisin veel poest läbi - nutella jaht 123! Midagi magusat peab alati kapis olema. Jaaa milline Milka valik! Tuc küpsistega, LU küpsistega, mingi šokolaadiküpsise teemaga, ma ei teagi, varsti leian veel midagi.

Tagasi koju jõudes oli mõned sekundid vaba aega, viskasin Instagramile pilgu peale ja mis mind seal ees ootas - need samad ägedad päikeseprillid. Ilmselgelt lahe kokkusattumus. Kui väike see interneti- ja pärismaailma vahe on.

No comments:

Post a Comment