Tuesday, August 12, 2014

Kui lind su jala peale situb, siis see ei tähenda seda, et järgmine päev kõige õnnelikum just tuleb


Laupäeval (07.08) möödus rahulikult, lõunastasime koos Clara vanematega ning peale seda veetsime aega rannas - eriti õnnelik olin mina, kelle jalga kaunistas ilus linnu kaka hunnik. Ka siinsed inimesed arvavad samamoodi, et kui nii juhtub, siis tuleb õnnelik aeg vms. 



Minul nii ei läinud, sest pühapäev (08.08) oli kõike muud kui õnnelik. Kõik, mis võis viltu minna läks ka. Alates sellest, et mingi putukas hammustas kõige tobedama koha pealt ja terve pool nägu oli lihtsalt paistes, trepist alla minnes suutsin paar astet tagumiku peal alla lasta. Ma rohkem ei jätka. Igaks juhuks.

Esmaspäeval (10.08) oli mul nõnda nimetatud laste vaba päev. Pere läks sõpradele külla ja ma sain suvist Hispaaniat lihtsalt nautida ilma, et kedagi kogu aeg kulli pilguga jälgima peaksin. :)

Täna, teisipäeval (11.08) käisime Gaby vanematel Villaris. Sõit sinna võttis aega rohkem, kui tagasi tulek, sest sinna minnes külastasime seda ka suurepärast pagaripoodi, kuhu esimest korda sisse sain astuda - hämmastav - meeletult suur valik, koogid, küpsised, pitsad, pirukad, muffinid jne. Ja see lõhn, mis seal poes on, värskete küpsetiste lõhn!



Igatahes selles külakeses, kus me täna käisime, on igasugused pidustused Saint Roque auks. Kui me kohale jõudsime oli käimas lastele mõeldud üritus - kohale oli toodud erinevad batuudid. Lisaks pidi nii olema, et see nädal on siis selles väikeses linnas kogu möll ja järgmine nädal kõrval külas. Päris huvitav iseenesest. Lapsed hüppasid ja meie Claraga käisime samal ajal linna peal jalutamas.


Linnaks ma seda kohta peale seda jalutuskäiku väga nimetada ei taha. Tõsiselt väike koht. Tänavad tühjad ja kanakesed jms väiksemad koduloomad elavad hoovides. Jalutuskäigu ajal Clara rääkis, et selles linnas inimesed armastavad palju alkoholi tarbida ja üsna tavaline on, et peale lõunasööki minnakse baari ja mängitakse kaarte ja juuakse kangemat kraami. Linn pole mere ääres ja kogu linnale on loodud üks suur bassein, kus inimesed käivad ja aega veedavad.

Pidustuste juurde tagasi tulles, siis nädal aega järjest päeval on lastele mõeldud üritused ja õhtuti on siis noortele ja vanematele tantsuõhtud/diskoõhtud. Gaby õde Marga plaanib iga õhtu kohal olla ja korralikku möllu panna, nii sain mina vähemalt aru. Margaga on veel selline tore asi, et ma sain teada täna, kui vana ta tegelikult on. Marga saab 40 septembris. Mul jäi suu lahti. Ma ausalt arvasin, et ta on kusagil 30 peale vms. Väga hea näeb välja igatahes!

Peatänav peale lõunasööki siesta ajal on küll tühi. Culleras ei juhtu seda kunagi, et siesta ajal mõni tänav tühi oleks. 




No comments:

Post a Comment